Puteti plasa comenzi astfel:

– telefonic, va putem furniza informatii suplimentare despre produse si stabilim detaliile livrarii, urmand sa ne trimiteti un SMS care sa contina:

– Numele persoanei care va ridica coletul,

– Adresa de livrare: oras, judet, sector, strada, numar. bloc. scara. etaj (pt sediu veti scrie doar „ridicare sediu din oras si judet”)

– Numele produsului sau produselor si cantitatea

– Numarul de telefon de contact – doar daca vreti sa fiti contactat de curier pe alt numar decat cel de pe care ne dati sms-ul.

– online pe site urmarind pasii urmatori (veti fi contactat telefonic pentru confirmarea comenzii):

1.   Adaugati produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

2.   Dupa ce ati adaugat produsul sau produsele dorite in cos dati click pe Cosul de cumparaturi din dreapta sus a site-ului.

3.   Vor apare produsele adaugate de dumneavoastra in cos. Daca nu mai aveti de facut modificari la cantitate, sa stergeti un produs sau sa mai adaugati altul dati click pe butonul INAINTE.

4.1 Pentru Clientii NOI: Introduceti adresa de email la CREATI UN CONT si dati click pe CREATI UN CONT. Atentie: Adresa de email trebuie sa fie valida deoarece veti primi: factura, detalii despre starea comenzii, awb (numarul de urmarire prin curierat).

4.2   Daca aveti deja un cont pe site-ul nostru introduceti adresa de email si parola si dati click AUTENTIFICARE.

5.1   Pentru Clientii NOI: Introduceti datele cerute si parola pentru contul dumneavoastra. Numele trebuie sa fie real deoarece va fi folosit la emiterea facturii, a certificatului de garantie si eventual pt expedierea prin curierat rapid. Dupa ce ati completat casutele dati click pe INREGISTRARE.

Introduceti datele cerute. Datele trebuiesc sa fie reale deoarece vor fi folosite la emiterea facturii, a certificatului de garantie si eventual pt expedierea prin curierat rapid. Casutele cu * sunt obligatorii. Dati click pe butonul SALVARE.

Aveti totodata posibilitatea de a:

– adauga o observatie referitoare la comanda dumneavoastra sau la un anumit produs

– puteti schimba adresa de livrare si cea de facturare

Dati click pe INAINTE.

5.2   Pentru Clientii Existenti:

– puteti adauga o observatie referitoare la comanda dumneavoastra sau la un anumit produs

– puteti schimba adresa de livrare si cea de facturare

Dati click pe INAINTE.

6.    Selectati daca vreti sa ridicati personal comanda de la sediul nostru din Bucuresti sau daca vreti sa expediem catre dumneavoastra comanda prin curierat. Bifati casuta daca sunteti de acord cu termenii si conditiile site-ului nostru. Dati click pe butonul INAINTE.

7.    Indiferent de metoda de transport aleasa (ridicare din sediu sau curierat rapid) dati click pe „Plătește în sistem ramburs, Veți plăti cumpărăturile la livrare ” iar plata se va face fie la ridicarea comenzii din sediul nostru din Bucuresti fie curierului cand va va inmana coletul.

8.    Dati click pe butonul CONFIRM COMANDA.

9.    Veti primi in scurt timp un email la adresa completata la crearea contului cu factura dumneavoastra si starea comenzii.

Daca dupa confirmarea comenzii vreti sa renuntati la un produs sau sa adaugati alt produs va trebui sa faceti o noua comanda cu produsele dorite iar la observatii va rugam sa ne specificati faptul ca doriti sa anulati comanda initiala.

Daca doriti sa renuntati la comanda va rugam sa ne contactati telefonic si sa ne transmiteti decizia dumneavoastra.